Forum Tournaments Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Kampania ludzi (RoC)

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Warcraft III RoC + Warcraft III TFT Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Kampania ludzi (RoC)
Autor Wiadomość
B4R70S
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

Post Kampania ludzi (RoC)
Rozdział I - Obrona Strahnbradu

Cele Misji:

-Udaj się do Strahnbradu

-Arthas musi przeżyć
__________________________________________________________
Na początku misji otrzymasz czterech Footmanów. Nie będziesz mógł nic budować, dlatego dbaj o nich. Nie możesz dopuścić, aby któryś z nich zginął. Pomoże ci w tym czar "Holly Light". Ulecza on 200 otrzymanych obrażeń. Pamiętaj jednak, że Mana się po jakimś czasie wyczerpuje, więc nie używaj jej zbyt często. Pamiętaj, że jest skrót klawiszowy na korzystanie z tego czaru, jest nim klawisz "W". To tyle na wstępie, teraz mały opisik przejścia tej misji:

Jak już mówiłem we wstępie na początku otrzymasz czterech Footmanów i palladyna Arthusa. W obozie znajdują się dwa ukryte przedmioty: mikstura leczenia zaznaczona na rysunku poniżej 1-ką, i zwój ochrony zaznaczony na rysunku 2-ką.


Gdy już znajdziesz te przedmioty idź w dół planszy. Nie podążaj jeszcze ścieszką, ponieważ ominie cię wiele rzeczy. Pierwszą z nich będą dwaj chłopi. Gdy z nimi porozmawiasz przyłączą się do ciebie. Następnie idź dalej w dół. Spotkasz tam kobietę ze swoimi dziećmi.

Uratuj Timmiego

Ta kobieta opowie ci, że Gnolle porwały jej syna imieniem Timmy. Sprawa jest prosta, musisz zabrać swoje wojsko we wskazane miejsce. Znajdziesz tam trzech Gnolli. Musisz ich zabić i po misji. W nagrode za uratowanie chłopca dostaniej od jego matki Pierścień Ochrony +1.

Gdy już ukończysz tą misję poboczną musisz trochę się cofnąć do najbliższej drogi. Podążając nią zobaczysz agrode przy drodze, wejdź do niej. Znajdziesz tam bandytę udającego chłopa, wołającego o pomoc. Gdy podejdziesz bliżej zza drzew wybiegnie więcej bandytów. Musisz ich wszystkich zabić. Jeden z nich będzie miał zwój leczenia. Weź go i idź dalej. Gdy będziesz przechowił koło mostu, bandyci okradną Geralda - mieszkańca wioski. Herszt Bandytów

Gdy podejdziesz do chłopa otrzymasz kolejne zadanie. Musisz odzyskać księgę skradzioną przez bandytów, oraz zabic herszta bandytów, Menaga. Sprawa jest prosta, idź za uciekajacymi bandytami w prawy - dolny róg mapy. Po drodze będziesz musiał jeszcze zabić kilku bandytów, ale to jest bardzo proste i nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów. Gdy już ich zabijesz idź dalej, spotkasz Menaga z czterema innymi bandytami. Musisz ich wszystkich zabić. Menag wyrzuci księge rachunkową, a inny bandyta miksturę many.Wróć do Geralda i oddaj mu księgę. On z wdzięczności ofiaruje tobieksiege siły.

Po ukończeniu tej misji przejdź przez most. Wkraczając do wioski będziesz musiał zabić kilku Orków. Idąc dalej zobaczysz Wodza Łowców Niewolników, Ridera i grunta. Pierwszy z nich pogalopuje w górę mapy, a dwaj następni są do twojej dyspozycji. Następnie pójdź na lewo. Znajdziesz tam trzech Footmanów. Musisz im pomóc zabić Orków którzy na nich napadli, a oni przyłączą się do twojej armi. Następnie wróć się do centrum wsi, a z tamtąd podejdx do sklepu z wywieszką "Bob's Guns". Przejdź koło niego i zabij dwóch Gruntów stojących trochę dalej. Troche wyżej znajduje się kilka skrzyń. W jednej z nich znajdziesz Potion of Mana. Następnie wróć się znowu do centrum wsi i idź w lewo. Tam będziesz musiał zniszczyć Wodza Łowców Niewolników i dwóch Gruntów. Ta walka będzie trochę trudniejsza niż poprzednie, ale dasz sobie radę. I tak kończy się pierwszy rozdział w Kampanii Ludzi.



Rozdział II - Klan Blackrock

Cele Misji:

-wybuduj Barracks

-wybuduj dwie Farmy

-wytrenuj 6 Footmenów
____________________________________________________________
Rozbuduj Bazę

W tej misji musisz po prostu wybudować Barracks, dwie Farmy i wytrenować 6 Footmenów. Co jakiś czas Orkowie będą cię atakowali małymi grupkami, jednak powinieneś się z nimi uporać. Jeśli chodzi o ukryte przedmioty, to są one w bazie. Jeden jest w skrzynkach po lewej stronie bazy ( Zwój Ochrony ), a drugi po prawej stronie w skrzynkach ( Napój Leczenia ). W tej misji to tyle.


Blademaster

W tej misji musisz pokonać Blademastera. Znajduje się on w wyznaczonym miejscu na mapie. w zasadzie jeśli nie chcesz się męczyć nad tą planszą możesz szybko zniszczyć Blademastera. Wystarczy, że zbierzesz armię około dziesięcioosobową. Wyjdź z bazy od prawej strony, a później na górę planszy. Spotkasz dwóch Orków, zniszcz ich. Następnie kieruj się w stronę prawego - górnego rogu mapy. Znowu spotkasz grupkę Orków. Powinieneś szybko uporać się z nimi. Gdy już skończysz walkę kieruj się nadal w ten sam kierunek. Po krótkim czasie powinieneś zobaczyć Blademastera. Zabij go, jednak uważaj na jego czary.

Jednak jeśli chcesz przejść również misję poboczną to będziesz musiał się troche pomęczyć.

Jest tam Feranor Steeloe - Łowca Smoków. Poluje on na czarnego smoka zwanego Searinox. Chce abyś zabił tego smoka i przyniósł mu smocze serce. Po otrzymaniu tego zadania weź Riflemanów, których otrzymałeś do zadania i pójdź w prawo. Wejdziesz do jaskini, w której wejściu będzie jeden smok. Oczywiście musisz go zabić. Kiedy wejdziesz głębiej do jaskini ujrzysz około pieć smoków. Zabicie ich mmoże ci sprawić trochę problemów, ale powinno ci się to udać. Na samym końcu jaskini znajdziesz czarnego smoka i dwa inne stworzenia. Zaatakuj ich. Twoje straty w ludziach nie powinny być duże. Na końcu przynieś smocze serce do Feranora. W nagrode otrzymasz "Orb of Fire". Zwiększa on atak bohatera, który go nosi o 12.


Rozdział III - Zniszczenie Plagi

Cele Misji:

-Zbadaj okolicę

-Arthas musi przeżyć

-Jaina musi przeżyć
____________________________________________________________
Zbadanie Wiosek

Wiadomości o pladze rozchodzą się bardzo szybko po całym królestwie. W tej misji twoim zadaniem jest zbadanie pobliskich wiosek. Weź wszystkich swoich żołnierzy i idź w górę mapy. Spotkasz tam kobietę, która powie ci, że coś się stało przy moście. Idź w wyznaczone miejsce. Tam okarze się, że most jest zniszczony i będziesz musiał iść inną drogą.

Wszyscy we wiosce mówia, że droga ta jest niebezpieczna i sami nie odważą się iść tamtędy. Pójdź w wyznaczone miejsce. Zastaniesz tam ludz uciekających przed bandytami. Zabij wszystkich rozrabiaków, a w nagrodę dostaniesz Miksturę Większego Leczenia. Po otrzymaniu nagrody idź w górę mapy. Od pewnych ludzi dowiesz się o "Fontannie Leczenia".

Fontanna Leczenia

Twoim zadaniem będzie odnalezienie tej fontanny. Idź dalej. wchodząc do wody zaatakują cię dwa Murlock Tiderunnery. Musisz je zniszczyć. Idąc dalej spotkasz trzy Murlock Tiderunnery i jeszcze jednego stwora. Jak zwykle musisz ich zabić. Idź dalej, a po jakimś czasie ujrzysz rozwidlenie w drodze. Jeśli chcesz zdobyć kilka dodatkowych experiwnce pointsów idź w górę mapy. Natkniesz się tam na kilku bandytów, którzy z chęcią pomogą ci podwyższyć poziomy twoich bohaterów.
Jednak jeśli nie chcesz tam iść to idąc drugą drogą natrafisz na około dziesieciu Nieumarłych atakujących kilku Footmanów. Pomóż im ich się pozbyć, a dołączą do twojej armii. Jdx dalej w kierunku "Fontanny Leczenia" (odsłonięty obszar po lewej stronie mapy). W pobliżu fontanny zaatakuje cię znowu grupka Nieumarłych.

Zniszcz ich i zabierz "Miksture Many", którą zostawił jeden z truposzy. Następniepodejdź do fontanny. Bronią ją dwa truposze, więc zabicie ich nie sprawi ci wiekszych problemów. Jeżeli któryś z twoich żołnierzy jest ranny karz mu podejść do fontanny, a on zostanie uleczony.

Teraz cofnij się do najbliższego przejścia między drzewami. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w miejscu pełnym noeumarłych. Zabicie ich może sprawić trochę problemów, ale pamiętaj o czarze Jainy"Summon Water Elemental", który jest bardzo pomcny w tej sytuacji. Idx dalej w dół, a spotkasz dwóch Kapłanów, którzy przyłączą się do ciebie i opowiedzą ci o nowym zadaniu.

Magazyn Zboża

Gdy Kapłani ulecza wszystkich twoich żołnierzy idź w lewo. Natkniesz się na dwóch Nieumarłych. Chwilę później przybiegną inni truposze, więc będziesz miał dużo zabawy w zabijaniu ich. Spotkasz tam też "Mortar Team", którzy pomogą ci w zniszczeniu magazynu. Pozbieraj przedmioty pozostawione przez szkielety i pójdź trochę w dół mapy. Jest tam jeszcze jeden szkielet i jeszcze jeden przedmiot. Po zabiciu go weź przedmiot leżący na ziemi i idź w górę mapy. Tam musisz zniszczyć wszystkich nieumarłych i "Magazyn Zboża". To będzie koniec twoich zmagań w trzecim rozdziale.


Rozdział IV - Kult Przeklętych

Cele Misji:

-Zbadaj Andorhal

-Zbadanie Andorhal
____________________________________________________________
Zakażone zboże pochodziło z Andorhal. W tej misji musisz sprawdzić co wywołuje tą plagę.
Rozbuduj swój obóz i wytrenuj kilku Riflemanów i kilku Footmanów. Zbiez grupkę dziesięciu najsilniejszych ludzi i idź w górę mapy. Jeżeli chcesz zdobyć trochę więcej experience pointsów idź najpierw w lewo. Natrafisz tam na trzech złodziei. Mają oni wszyscy piąty poziom, jednak łatwo ich pokonać. Gdy już się z nimi uporasz, weź Miksturę Many, którą zotawił jeden z nich i idź w górę mapy. Jest tam miasto Nieumarłych, które nie ma prawie żadnych zabezpieczeń. Możesz mieć jednak małe problemy ze zniszczeniem go, ponieważ jest tam wybudowany Hall of the Dead, który może cie atakować. I właśnie ta konstrukcja zada ci najwięcej obrażeń. gdy zniszczysz całe miasto zregeneruj życie wszystkich swoich żołnierzy i ruszaj dalej. Teraz podążaj w prawo. Po wejściu do Andorhal spotkasz Kel'Thuzada, czarownika, który rozpętał tą całą plagę. Opowie ci trochę o tej pladze i ucieknie.

Konfrontacja z Kel' Thuzadem

Tu będziesz musiał zniszczyć dwóch Ghuli i zainfekowane zboże. Po wykonaniu tych czynności idź dalej w górę mapy. Gdy przejdziesz przez bramę zauważysz rozwidlenie w drodzę. W lewo jest Goblin Merchant, w którym będziesz mógł dokupić różne mikstury i zwoje. Idź później w prawo. Natkniesz się na dwóch Ghuli. Zniszcz ich. Teraz będziesz miał trudne zadanie. Musisz zniszczyć pięciu Abomination, jednego Ghula i Kel'Thuzada. Jeżeli będziesz pamiętał o uleczaniu i czarze Water Elemental Jainy powinieneś to wygrać ze średnimi stratami.



Rozdział V - Marsz Plagi

Cele Misji:

-Przeżyj przez 30 minut
____________________________________________________________
Obrona Hearthglen

Przybywasz do Hearthglen i dowiadujesz się, że nieumarli planują zaatakować to miasto. Po chwili ludzie zaczynają zanieniać się w nieumarłych. Wtedy zaczynasz rozumieć na czym miałą polegać ta plaga.
Twoim zadaniem w tej misji jest obrona Hearthglen przez pół godziny. Po upływie tego czasu przybędzie Uther z posiłkami. W tym czasie będą atakowały cię jednostki nieumarłych, więc bądź na to przygotowany. Ta misja jest dość trudna, ponieważ wraz z upływem czasu będą cię atakować coraz silniejsze i coraz więcej jednostek wroga. Dlatego musisz wiedzieć skąd będą nadciągać wojska nieumarłych. A więc są trzy miejsca, z których mogą cię zaatakować. Jedno z lewej strony i dwa w górnej części miasta. Najczestszych ataków możesz się spodziewać z lewej strony miasta. Jeżeli chodzi o górną część miasta, to w przejściu po lewej stronie będą również częste ataki. Od bramy z lewj strony nie powinno być żadnych ataków, dlatego nie musisz stawiać tam żadnych ludzi. Pamiętaj, aby po każdym ataku wroga leczyć swoich ludzi (do uleczania najlepsi są kapłani więc wyszkol ich po dwóch na każde przejście), ponieważ po chwili rozpocznie się kolejny atak.

Karawana Zboża

Nieumarli mają karawanę umozliwiającą rozsiewanie plagi. Twoim zadaniem w tej misji jest powstrzymanietej karawany. Nie możesz dopuścić do zarażenia wszystkich pobliskich wiosek. Zbierz dziesięciu swoich ludzi i ruszaj w górę mapy. Pamiętaj o atakach na miasto, ponieważ będą coraz silniejsze. W tej karawanie znajduje się kilka "Meat Wagonów" dlatego niszczenie ich powinno być twoim pierwszym zadaniem. Później powinno być już trochę łatwiej. Pamietaj o uleczaniu wszystkich swoich ludzi i Arthasa. Po zniszczeniu całej karawany weź przedmioty pozostawione przez nieumarłych i wracaj do miasta, by je bronić.



Rozdział VI - Odstrzelenie

Cele Misji:

-zniszcz budynki zarażonych mieszkańców

-zabij stu zombies

-przeszkódź Mal'Ganisowi w zawładnięciu stu zombies
____________________________________________________________
Odstrzelenie

W tej misji musisz zabić stu zombies, powstałych z ludzi z tego miasta. Nie możesz jednocześnie dopuścić, aby Mal'Ganis zamienił stu ludzi w swoich służących.Misja ta nie uchodzi za łatwiejszą. Wręcze jest trudna gdy nie wiemy od czego zacząć. Jeżeli chcesz możesz wyszkolić kilku ludzi, jednak nie czekaj za długo, ponieważ po krótkim czasie pojawi się Mal'Ganis i zacznie sam niszczyć budynki.

Ja sam nie szkoląc żadnych ludzi poszedłem w centrum mapy i zacząłem niszczyć budynki. Dopiero później szkoliłem mocniejsze jednostki. najlepiej będzie jeśli od razu po pojawieniu sięMal'Ganisa zniszczysz go. Po każdymzniszczeniu będziesz miał trzy minuty do następnego pojawienia się go. Wykorzystaj ten czas niszcząc kolejne budynki.Po powtórnym pojawieniu się Mal'Ganisa zniszcz go znowu. Nadejdzie z silniejszą armią, ale poradzisz sobie z nim. A później zabiesz się za niszczenie budynków. Trzeci raz nie będziesz musiał go zniszczyć, ponieważ powinieneś już zabić około sześćdziesięciu zombies, a Mal'Ganis dopiero dwudziestu. W trakcie niszczenia budynków, nieumarli będą atakowali twój obóz, więc przygotuj się trochę na te okoliczności.



Rozdział VII - Brzegi Northend

Cele Misji:

-znajdź kopalnię złota

-Arthas musi przeżyć
____________________________________________________________
Wybuduj Bazę

Pierwszym twoim zadaniem jest odnalezienie kopalni złota. Znajduje się ona po drugiej stronie mapy. Po drodze bedą atakowały cię różna istoty takie jak wilki, trole, pająki.
Jzeli jesteś gotowy idź w prawo. Spotkasz tam kilka grupek wilków. Gdy je zabijesz otrzymasz Zwój Bestii. Pójdź później trochę na dół, a później w prawo. Powinineś zauważyć trola patrolującego teren. Jeśli nie chcesz walczyć z całą banda troli nie atakuj go przed zmrokiem. Na prawo jest dwóch troli, a na górze mapy trzech. jednak po zmroku oni śpią dlatego możesz iść spokojnie. Uważaj jednak na trola patrolującego teran z prawej strony, ponieważ może on obudzić pozostałych.
Sprawa wygląda inaczj jeżeli chcesz ich wszystkich zniszczyć. Ja zniszczyłem najpierw dwóch z prawej strony i jednego patrolującego. Później zająłem się tymi z góry. Otrzymałem za to Miksturę Większego Leczenia. Jezeli chcesz możesz również zniszczyć cztery pająki znajdujace się po w przejściu po lewej stronie.

Dostaniesz za to Orb of Frost. Już nic nie stoi ci na przeszkodzie by dojść do kopalni. Jednak przy kopalni do wiadujesz się o twoim nowym zadaniu.

Uratuj Ludzi Muradina

Jest nim uratowanieodciętej bazy, którą próbują zniszczyć nieumarli. Znajduje się ono w prawym - górnym rogu mapy.

Zbierz grupkę dziesięciu ludzi i ruszaj tam.Uważaj jednak na ataki wroga.Zabezpiecz sie pred nimi wybudowując po dwie wieże strażnicze przy każdym przejściu. Rekrutuj też kilku Riflemanów i Footmanów. Zajmijmy się odciętą bazą. Jdź w górę, znajdziesz tam miasto nieumarłych. Jest ono praktychnie nie bronione (kilka pająków i dwie wieżyczki obronne). Sprawa jest prosta, wkrocz do tego miasta i zniszcz je. Nie potrwa to zbyt długo. Następnie podejdź do miasta, a ono stanie się twoje

Mal' Ganis

Jeżli chodzi o drugie miasto nieumarłych to jest ono w lewym - górnym rogu mapy. To miastojest już bardziej strzeżone. Możesz z min mieć problemy. Jest tam kilku Gargoylsów, dltego potrzebujesz Riflemanów, oraz kilka wież obronnych, dlatego potrzebujesz Footmanów, Knightów i oczywiście Arthasa i Muradina. W sumie około trzydziestu ludzi. Pamiętaj o uleczaniu, a nie będziesz miał dużych strat.



Rozdział VIII - Próba Ucieczki

Cele Misji:

-Zniszcz pięć statków

-Misję musisz przejść w najwyżej dwadzieścia pięć minut
____________________________________________________________
Spal Statki

W tej misji musisz zniszczyć pięć staków. Wtgląda to na prostą misję, jednak jest kilka utrudnień:
Nie możesz nic budować

Na wykonanie misji masz dwadzieścia pięć minut
Zaczynamy. Idź w lewo, a natrafisz na grupę około pięciu Ghuli. Zniszcz ich i idź dalej. Spotkasz kilku nieumarłych i jesną wieżę obronną. Zacznij niszczenie do tej wieży, a później pójdzie łatwiej. Otrzymasz za to Miksture Many. Idąc dalej w lewo natrafisz na neutralny budynek "Mercenary Camp", w którym możesz kupić kilka jednostek takich jak trole. Teraz idź w dół, a później znowu w lewo. I znowu natrafisz na siły wrogą. Będą to dwie wieże obronne i kilku nieumarłych. Zabicie ich może sprawić ci małe trudności. Idąc w dół natrafisz na wieżę obronną i kilka pająków. Zabij je, a otrzymasz Pierścień Regeneracji. Teraz możesz nacieszyć się niszczeniem pierwszego statku. Idąc dalej spotkasz Nerubian Wariorai dwa inne stworzenia. Za ich zniszczenie otrzymasz Miksturę Leczenia. Idą dalej będziesz miał do zniszczenia Nerubian Queen, Nerubian Webspinner i kilka innych stworzeń. Walka z nimi będzie trudna, ale dostaniesz za to dwa przedmioty: Szpony Ataku i Miksturę Większego Leczenia. Po pozbieraniu wszystkich przedmiotów z niszcz kolejny statek.

Następnie idź w w prawo, a natkniesz się na Murlock Hustmany. Musisz je zniszczyć. Przejdxź przez przez wodę, a tam spotkasz ich więcej. Zabij ich, a otrzymaszMana Stone. Idź w górę, przejdź przez most i dalej w górę. Zobaczysz Goblin Laboratory. Teraz musisz zniszczyć drzewa, które blokuja przejście. Użyj do tego Mortar Team. Za drzewami jest statek, więc zniszcz go, a później idź dalej w górę. Ujrzysz tam Mercenary Camp. Jeżeli chcesz kup sobie kilki troli i idź dalej w górę. Zaatakują cię tam Blue Draki i kilka mniejszych smoków. Gdy pójdziesz dalej bedziesz musiał przejść obok około dziesięciu wież obronnych (wątpię, że uda ci się je zniszczyć).

Idąc w dół będziesz musiał walczyć z kilkoma Necromancerami i kilkudziesięcioma szkieletami. Musisz ich zniszczyć. Idąc dalej w górę będziesz musiał znów walczyć z kilkoma Necromancerami, Abomination i szkieletami. Tutaj będzie cięzko wygrać, ale musi ci się to udać, jeżeli chcesz przejść tą planszę. Po tym musisz już tylko zniszczyć ostatni statek.



Rozdział IX - Miecz Frostmourne

Cele Misji:

Zlokalizuj Miecz Frostmourne

-Arthas musi przeżyć

-Muradin musi przeżyć
____________________________________________________________
Miecz Frostmourne

Jedynym sposobem by wygrać z Mal'Ganisem jest znalezienie mistycznego, runicznego ostrzaznanego jako Frostmourne. Twoim zadaniem jest odnalezienie tego ostrza. Sprawa nie jest prosta, ponieważ po drodze będzie czekało na ciebie wiele pzeszkód. Nie zapominaj jednak o swoim mieście, które będzie nieustannie atakowane przez siły wroga. Wytrenuj kilka jednostek i ustaw je przy wszystkich przejściach. Po chwili będą atakowały cię ze wszystkich siły nieprzyjaciela, dlatego bądź w pogotowiu. Zajmijmy się teraz bohaterami. Idź nimi w górę mapy. Po drodze będą atakowały cię różne stworzenia mi. wilki. Za zniszczenie wszystkich stworzeń dostaniesz dużo potrzebnych przedmiotów. Na samym końcu scieżki będziesz musiał walczyć ze Strażnikiem i kilkoma innymi stworami. Zabij najpierw Strażnika, a reszta sama umrze. Teraz już nic nie stoi na przeszkodzie, abyś zdobył Miesz Frostmourne. Konsekwencją tego będzie niestety śmierć Muradina i innych żołnierzy, którzy będą razem z tobą.

Mal' Ganis

Terazmusisz zniszczyć bazę Mal'Ganisa, która znajduje się w prawym - górnym rogu mapy. Jest jeszcze jedno miasto w prawym - dolnym rogu mapy, jednak nie musisz go niszczyć. Wystarczy, że będziesz się bronił przed atakami z tego miasta. Jeżeli chodzi o miasto, w którym jest Mal'Ganis, to, aby je zniszczyć potrzebujesz około dwudziestu ludzi. W armii tej muszą być Riflemani, którzy będą niszczyć Gargoyle i Smoki, Knighty, które będą niszczyć jednostki naziemne i oczywiście Arthas. Będzie ciężko, ale powinno ci się udać. Musisz niszczyć po kolei wszystkie jednostki i budynki wroga. Po zniszczeniu całej bazy razem z Mal'Ganisem będziesz miał przyjemność obejrzenia filmiku kończącego tę kampanię.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:22, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Adedsterdickup4




Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Post
Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:00, 14 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Warcraft III RoC + Warcraft III TFT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin