Forum Tournaments Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dobre rady :-]

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Icewind Dale Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dobre rady :-]
Autor Wiadomość
B4R70S
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

Post Dobre rady :-]
PROLOG
Easthaven
ˇ Wybij robaki, które zagnieździły się w piwnicy w gospodzie
ˇ Zabij wilka w szopie Aspela
ˇ Wybij gobliny, które ukradły małemu chłopcu rybę
ˇ Stary Jed(i) poprosi o przyniesienie wina, które kupić można w Składzie Pomaba
ˇ Odszukaj mieszkańca, który śni przy brzegu (Jhonen). Jego sny skupiają się wokół nimfy (Elisi). Odnajdziesz ją na południowo zachodnim krańcu miasta. Będziesz mógł zwrócić zniszczone ostrze Jhonenowi, lub zatrzymać je dla siebie i kazać Jhonenowi uciekać. !!! Jeżeli masz w swojej drużynie barda, niech to on rozmawia z Elisią, pozwól mu rozmawiać śpiewem a zyskasz dodatkowe doświadczenie.
ˇ Hrothgar poprosi cię, abyś dowiedział się, co się stało z zaginioną karawaną. Jej szczątki odnajdziesz jeżeli opuścisz Easthaven po wschodniej stronie. Jeżeli chcesz możesz wejść do jaskini i wybić orki.
ˇ Hrothgar poprosi cię o zdobycie zapasów na podróż. Dostaniesz od niego listę, z którą będziesz musiał udać się do Składu Pomaba.


Przełęcz Kuldahar
ˇ Uwolnij małego chłopca w opuszczonym młynie. Znajdziesz go na drugim piętrze w zamkniętej szafie.
ˇ Porozmawiaj z Ogrem w wierzy. Biedak cierpi na straszny ból głowy. Jeżeli chcesz możesz go rozzłościć i zabić, lub na razie zostawić. Może uda mu się pomóc. !!! Jeżeli masz w swojej drużynie Druida, możesz od razu wyleczyć Ogra.


ROZDZIAŁ I

Kuldahar
ˇ Gdy tylko wejdziesz do Kuldahar porozmawiaj z małym chłopcem, którego uwolniłeś z młynu. Dowiesz się, iż powinieneś porozmawiać z arcydruidem Arundelem
ˇ Arundel poprosi cię, abyś dowiedział się co stało się z porwanymi mieszkańcami oraz abyś wyjaśnił dziwną pogodę
ˇ Mirek poprosi cię, abyś odzyskał dla niego dziedzictwo jego rodziny, które odebrały mu Yeti. Odzyskasz je od Herszta Yeti w Dolinie Cieni
ˇ Właściciel lokalnej gospody ma mały sekret. W gospodzie udaj się na pierwsze piętro i zabierz pierścień z zamkniętego pojemnika i zapytaj właściciela o owy pierścień.


Dolina Cieni
W Dolinie Cieni znajduje się 6 jaskiń. Należy odwiedzić wszystkie z nich, aby pozbierać potrzebne w dalszej rozgrywce klucze. Najważniejsze jest, aby zdobyć Symbol Myrkula, dzięki której będziemy mogli otworzyć ogromne drzwi w jaskini z północnego - wschodu. Za drzwiami spotkamy Mytosa, który w momencie śmierci przywoła Posłanie Myrkula. Pokonanie tego przeciwnika może nam sprawić trochę problemu, gdyż jest on całkowicie odporny na nie magiczną broń. Dalszą drogę będziemy musieli sobie torować za pomocą oręża, gdyż czeka na nas tutaj bardzo dużo ilość przeciwników. Gdy już przebijemy się przez hordy wrogów dojdziemy do ogromnych drzwi, które otwierane są za pomocą nieznanego mechanizmu. Odpowiedni włącznik znaleźć można na jednej z kolumn. W kolejnym pomieszczeniu spotkamy Kreeselacha. Po dłuższej konwersacji dowiemy się, że pewna kapłanka mroźnej bogini Auril chce zgasić wszystkie pochodnie w jego grobowcu. Kreeselach zaoferuje nam pomoc w odnalezieniu zła nawiedzającego Kuldahar w zamian za zlikwidowanie kapłanki.
Trzeba się udać do jednej z jaskiń Doliny Cieni (tej, w której walczyliśmy z Yeti). Tam spotkamy kapłankę Auril, której tak obawia się Kreeselach. Po rozprawieniu się z nią możemy wrócić do Kreeselacha po obiecane informacje. Niestety nie wie on zbyt wiele, dowiadujemy się tylko, iż źródło zła nie leży w Dolinie Cieni.
Powróć teraz do Arundela i powiedz czego się dowiedziałeś. Arcydruid opowie ci o artefakcie, o ogromnej mocy, Klejnotu Serca, który powinien znajdować się w Świątyni Zapomnianego Boga. Będziesz musiał się tam udać, aby odnaleźć ten przedmiot, gdyż tylko on może ujawnić źródło zła nękającego Wielki Dąb.
Świątynia Zapomnianego Boga
ˇ Nie ma się co rozdrabniać, wybij wszystkich co do joty.
ˇ Zabierz fiolkę z trucizną ze zwłok na ostatnim poziomie
ˇ Wróć do Arundela i pokaż mu tą fiolkę - zostaniesz wysłany do Smoczego Oka.

ROZDZIAŁ II

Smocze Oko
Wyrusz do Smoczego Oka, Arundel powinien zaznaczyć jego lokację na Twojej mapie. Na pierwszym poziomie czeka Cię przede wszystkim walka. Najlepiej odkryj całą mapę i pozbądź się wszelkich przeciwników. Zanim przejdziesz na kolejny poziom uwolnij wieśniaków (porozmawiaj z nimi).
Kolejny poziom, podobnie do poprzedniego wypełniony jest walką i eksploracją podziemi. Po zabiciu Talonickich kapłanów i uwolnieniu jednej kapłanki uzyskamy możliwość leczenia na tym poziomie Smoczego Oka.
Po wejściu na kolejny poziom Smoczego Oka spotkasz dużego szkieleta wraz z małą armią Zimnych Zmór. Szkielet zagrozi Ci, że jeżeli nie opuścisz tego miejsca natychmiast, zostaniesz zabity. Oczywiście powrót do niczego nie prowadzi, więc musisz go zaatakować. Walka nawet z dużą ilością zimnych zmór nie stanowi większego problemu, ale aby zminimalizować straty można rzucić na drużynę Przyśpieszenia ruchów. Po zlikwidowaniu przeciwników, powinieneś odkryć całą mapę, ale pamiętaj, iż co chwila będziesz napotykał duże grupki Zimnych Zmór. W końcu spotkasz Presio (Nekromantę, który cały czas kierował Zimnymi Zmorami). Znów czeka Cię ciężki pojedynek z dużą ilościowo armią. Na dodatek Presio rzuci Śmierdzącą Chmurę, która stanowczo utrudni walkę. Po zwycięskim zakończeniu pojedynku możesz ograbić jego lochy, ale uważaj na bardzo liczne pułapki.
Na kolejnym poziomie spotkasz przyjaznego maga, który powie Ci, iż znajdujesz się w sekretnej świątyni. Możesz więc bezpiecznie wejść do wnętrza. Odkryj wszystkie korytarze, do których możesz wejść (nie otwieraj żadnych zamkniętych drzwi), powinieneś zauważyć m.in. dziwnie zdobiony dywan. Następnie będziesz mógł uleczyć swoją drużynę oraz bezpiecznie odpocząć. Gdy będziesz już gotowy do dalszej walki, wróć do wejścia i porozmawiaj z magiem. Zapytaj się o dziwnie ozdobiony dywan. Twój rozmówca strasznie się zdenerwuje i okaże się, iż nie jest przyjaznym magiem, lecz Yuan-Ti. Nagle wszyscy, którzy znajdują się na tym poziomie zaczną zmieniać się w potwory. Musisz oczywiście siłą przebić sobie drogę do wejścia na kolejny poziom.
Od razu przy wejściu na niższy poziom spotkasz małą dziewczynkę, niezależnie od tego co powiesz, dziewczynka zniknie. Na Twojej drodze do ostatecznej walki w tej lokacji stanie znów duża ilość przeciwników. W ostatnim pomieszczeniu spotkasz księżniczkę Yxunomei, która jest jednym z najtrudniejszych przeciwników w całej grze. Jest odporna na normalną broń, a nawet na magiczny oręż +1. Najskuteczniejszym sposobem jest korzystanie z ognistych zaklęć, takich jak np. Płomienie Agannazara. Jednak po zabiciu jej zyskasz 46000 pkt. doświadczenia oraz upragniony Klejnot Serca.
Gdy wrócisz do Kuldahar, okaże się, iż miasto zostało opanowane przez ogromne zło. Po ulicach wałęsają się Neo-Orogi. Udaj się do Arundela i porozmawiaj z nim. Okaże się, iż nie jest to oszukany Arundel, a prawdziwego znajdziesz na górze, niestety umierającego. Powie Ci, iż musisz udać się do Odciętej Dłoni, gdzie spotkasz wielkiego maga Larrel, który będzie umiał posłużyć się Klejnotem Serca.

ROZDZIAŁ III

Udaj się do Odciętej Dłoni, starożytnej elfiej twierdzy, zniszczonej wieki temu przez hordy orków. Larrel, jeden z największych elfich magów, chcąc ochronić twierdzę rzucił na nią ochronny czar, jednak coś poszło nie tak i wszyscy obecni w cytadeli zostali zamienieni w cienie i przeklęci na wieki.
Twierdza elfów miała 5 wież. Niestety do dziś zachowały się jedynie 3, zanim jednak do nich się dostaniesz musisz przebić się przez początkowe poziomy. Jak zauważysz, możesz poruszać się tylko po jednej stronie każdego z poziomów. Gdy przebijesz się przez niższe poziomy dojdziesz w końcu do okrągłej lokacji - musisz ją dokładnie obszukać i odnaleźć windę, która zawiezie Cię na poprzedni poziom - lecz na część, na którą nie mogłeś się wcześniej dostać. Musisz teraz zejść na sam dół i przeszukać wszystkie szafki/skrytki, aby odnaleźć jedną z części obserwatorium (o tym później). Następnie powróć na poziom z windą i udaj się wyżej.
Odkryj całą mapę i porozmawiaj ze wszystkimi. Na tym poziomie będziesz mógł odpoczywać, leczyć się a także zrobić zakupu. Z tego poziomu również będziesz mógł wejść na 3 niezniszczone wieże.

"Wieża Sheverasza"
Kaylessa poprosi cię, abyś pozwolił odpocząć jej wojownikom, co w praktyce będzie prowadziło do wybicia wszystkich, udaj się więc piętro wyżej, aby spotkać swoich wojowników. Po zwycięstwie powróć do Kaylessa’y po swoją nagrodę, która stanowić będzie część obserwatorium (teraz masz już 2).
Na kolejnych piętrach wieży znajduje się biblioteka. Porozmawiaj z bibliotekarzem (nie obraź go) i wypożycz wszystkie książki. Jedna z nich traktuje o tematyce mytali. Po ukończeniu Odciętej Dłoni udaj się z tą książką do Kuldahar, do wieży Orrica Szarego, który za ową księgę da ci magiczny przedmiot.
Na szczycie wieży znajduje się Obserwatorium, a w nim poszukiwany Larrel. Niestety wydaje się, iż wielki mag stracił rozum, powtarza tylko kilka słów dotyczących obserwatorium.

"Wieża Solonara"
Przyjazna kapłanka poprosi o uwolnienie dusz swoich kapłanów, czyli znów będzie trzeba wszystkich zabić. Kapłanów znajdziesz piętro wyżej. W jednej z szafek znajduje się także część obserwatorium (teraz będziesz miał 3). Kapłanka poprosi cię także o odrobinę święconej wody, aby napełnić baseny. Beczułkę Wody Święconej znajdziesz tutaj: X=731 Y=799 AR5204 (wciśnij X, aby sprawdzić aktualną pozycję).

"Wieża Corolana"
Jest to wieża wojenna, to tutaj przygotowywane są wszystkie plany wojenne. Na trzecim poziomie znajdziesz kolejną część obserwatorium (teraz masz już 4). Na szczycie wieży znajduje się Arbatorium. Zamieszkujący je mag poprosi Cię o przyniesienie wody, nasion, oraz zwierzątka. Niestety nie będziesz w stanie pomóc mu w tej chwili.
Teraz kiedy masz już wszystkie brakujące części powróć do obserwatorium i napraw je. Będziesz mógł normalnie porozmawiać z Larrelem, który odpowie na Twoje pytania używając Klejnotu Serca.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:33, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Icewind Dale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin