B4R70S
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warsaw
|
|
Bronie |
|
Sztylety:
Sztylet
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan
Sztylet +1
Obrażenia: 1k4+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan
Sztylet do rzucania
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute (pociski)
Waga: 0
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan
Sztylet Apsela
Obrażenia: 1k4
TRAK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan
IMG Sztylet Kylee
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan
Sztylet +2
Obrażenia: 1k4+2
TRAK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 0
Nie może używać: Kapłan
IMG Sztylet +2 Długi Kieł
Obrażenia: 1k6+2
TRAK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 0
Nie może używać: Kapłan
Zguba jabłek
Obrażenia: 1k4+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan
Sztylet przenikania
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: +15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan
Sztylet maga +2
Obrażenia: 1k4+2
TRAK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: +1 do KP, zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1, 2 poziomu
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Może używać: Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)
Sztylet maga +4
Obrażenia: 1k4+4
TRAK0: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1, 2, 3 poziomu, +3 do rzutów obronnych, +15% do niewrażliwości na magię
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Może używać: Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)
Grzbietokłuj
Obrażenia: 1k4+1
TRAK0: +5
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan
Język Salamandry
Obrażenia: 1k4+3
TRAK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: +10% do odporności na ogień, +3 do rzutów obronnych przeciw truciznie, 20% szans na zadanie 1k4 obrażeń od ognia, postać, która używa sztyletu jest pod wpływem Niewykrywalności
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Nie może używać: Kapłan
IMG Ognisty sztylet
Obrażenia: 1k4
Specjalne: +15% szans na zadanie 1k4 obrażeń od ognia
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan
Miecze:
Miecz długi
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Miecz długi wysokiej jakości
Obrażenia: 1k8
TRAK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Miecz długi +1
Obrażenia: 1k8+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
IMG Miecz długi najlepszej jakości +1
Obrażenia: 1k8+1
TRAK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Miecz długi +2
Obrażenia: 1k8+2
TRAK0: +2 (+1 obrażeń od zimna)
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
IMG Kolczasty miecz długi +1
Obrażenia: 1k8+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +25% szans na zadanie 2k6 obrażeń kłutych
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Płomienny miecz długi +2
Obrażenia: 1k8+2 (1k3 obrażeń od ognia)
TRAK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +10% do odporności na ogień
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Pałasz
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 5
Nie może używać: Mag, Kapłan
Miecz półtoraręczny
Obrażenia: 2k4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 9
Opóźnienie: 7
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny +1
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 9
Opóźnienie: 7
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny wysokiej jakości
Obrażenia: 2k4
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Szeroki miecz Erevaina
Obrażenia: 2k4+2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +2 do rzutów obronnych przeciwko różdżkom, +10% do odporności na kwas
Waga: 4
Opóźnienie: 5
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Blada Sprawiedliwość
Obrażenia: 1k8+4 +7 przeciw złym istotom
Trak0: +4 +7 przeciw złym istotom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: odporność na: Płaszcz strachu, Grozę, Okropne zauroczenie, Symbol beznadziejności
Waga: 5
Opóźnienie: 1
Może używać: Paladyn
Miecz Kresselacka
Obrażenia: 1k10+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +10% do odporności na chłód
Waga: 12
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Naprawiony miecz Aihonena
Obrażenia: 1k8+1 +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
Trak0: +1 +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +5 punktów życia w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere, +25% do odporności na ogień, +25% doodporności na chłód
Waga: 3
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Alamion
Obrażenia: 1k8+3 +5 przeciw salamandrom
Trak0: +3 +5 przeciw salamandrom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +10% do odporności na ogień, -5% do odporności na chłód
Waga: 5
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
Miecz półtoraręczny +3: Piec
Obrażenia: 2k4+3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 50% szans na zadanie 1k8 obrażeń od ognia, 10% szans na ogłuszenie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny +3: Obrońca
Obrażenia: 2k4+3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +2 do KP, +10% do odporności na obrażenia sieczne, kłute, obuchowe i od pocisków, +1 do rzutów obronnych
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny przenikania +1
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny większego przenikania
Obrażenia: 2k4+3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny +2: Dający życie
Obrażenia: 2k4+2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 5% szans na odzyskanie 1k10 PŻ
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny +2: Pożoga
Obrażenia: 2k4+2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 10% szans na uwolnienie Ognistej kuli (5 poziom)
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz półtoraręczny przenikania +1
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Miecz płomienny półtoraręczny
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 25% szans na zadanie 2k3 obrażeń od ognia
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Topory:
Topór bojowy
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 7
Opóźnienie: 7
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
IMG Toporek
Obrażenia: 1k6+1
Typ obrażeń: kłute (pociski)
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Samotna droga
Obrażenia: 1k10+2
TRAK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +1 do Kondycji
Waga: 10
Opóźnienie: 6
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Ostrze Świętującego
Obrażenia: 1k8+4
TRAK0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 5
Opóźnienie: 3
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|