Forum Tournaments Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Bronie

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Icewind Dale Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Bronie
Autor Wiadomość
B4R70S
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

Post Bronie
Sztylety:

Sztylet
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan

Sztylet +1
Obrażenia: 1k4+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan

Sztylet do rzucania
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute (pociski)
Waga: 0
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan

Sztylet Apsela
Obrażenia: 1k4
TRAK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan

IMG Sztylet Kylee
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan

Sztylet +2
Obrażenia: 1k4+2
TRAK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 0
Nie może używać: Kapłan

IMG Sztylet +2 Długi Kieł
Obrażenia: 1k6+2
TRAK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 0
Nie może używać: Kapłan

Zguba jabłek
Obrażenia: 1k4+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan

Sztylet przenikania
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: +15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan

Sztylet maga +2
Obrażenia: 1k4+2
TRAK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: +1 do KP, zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1, 2 poziomu
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Może używać: Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Sztylet maga +4
Obrażenia: 1k4+4
TRAK0: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1, 2, 3 poziomu, +3 do rzutów obronnych, +15% do niewrażliwości na magię
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Może używać: Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Grzbietokłuj
Obrażenia: 1k4+1
TRAK0: +5
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Nie może używać: Kapłan

Język Salamandry
Obrażenia: 1k4+3
TRAK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne: +10% do odporności na ogień, +3 do rzutów obronnych przeciw truciznie, 20% szans na zadanie 1k4 obrażeń od ognia, postać, która używa sztyletu jest pod wpływem Niewykrywalności
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Nie może używać: Kapłan

IMG Ognisty sztylet
Obrażenia: 1k4
Specjalne: +15% szans na zadanie 1k4 obrażeń od ognia
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Kapłan



Miecze:

Miecz długi
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Miecz długi wysokiej jakości
Obrażenia: 1k8
TRAK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Miecz długi +1
Obrażenia: 1k8+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

IMG Miecz długi najlepszej jakości +1
Obrażenia: 1k8+1
TRAK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Miecz długi +2
Obrażenia: 1k8+2
TRAK0: +2 (+1 obrażeń od zimna)
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

IMG Kolczasty miecz długi +1
Obrażenia: 1k8+1
TRAK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +25% szans na zadanie 2k6 obrażeń kłutych
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Płomienny miecz długi +2
Obrażenia: 1k8+2 (1k3 obrażeń od ognia)
TRAK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +10% do odporności na ogień
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Pałasz
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 5
Nie może używać: Mag, Kapłan

Miecz półtoraręczny
Obrażenia: 2k4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 9
Opóźnienie: 7
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny +1
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 9
Opóźnienie: 7
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny wysokiej jakości
Obrażenia: 2k4
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Szeroki miecz Erevaina
Obrażenia: 2k4+2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +2 do rzutów obronnych przeciwko różdżkom, +10% do odporności na kwas
Waga: 4
Opóźnienie: 5
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Blada Sprawiedliwość
Obrażenia: 1k8+4 +7 przeciw złym istotom
Trak0: +4 +7 przeciw złym istotom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: odporność na: Płaszcz strachu, Grozę, Okropne zauroczenie, Symbol beznadziejności
Waga: 5
Opóźnienie: 1
Może używać: Paladyn

Miecz Kresselacka
Obrażenia: 1k10+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +10% do odporności na chłód
Waga: 12
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Naprawiony miecz Aihonena
Obrażenia: 1k8+1 +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
Trak0: +1 +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +5 punktów życia w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere, +25% do odporności na ogień, +25% doodporności na chłód
Waga: 3
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Alamion
Obrażenia: 1k8+3 +5 przeciw salamandrom
Trak0: +3 +5 przeciw salamandrom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +10% do odporności na ogień, -5% do odporności na chłód
Waga: 5
Opóźnienie: 2
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan

Miecz półtoraręczny +3: Piec
Obrażenia: 2k4+3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 50% szans na zadanie 1k8 obrażeń od ognia, 10% szans na ogłuszenie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny +3: Obrońca
Obrażenia: 2k4+3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +2 do KP, +10% do odporności na obrażenia sieczne, kłute, obuchowe i od pocisków, +1 do rzutów obronnych
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny przenikania +1
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny większego przenikania
Obrażenia: 2k4+3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny +2: Dający życie
Obrażenia: 2k4+2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 5% szans na odzyskanie 1k10 PŻ
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny +2: Pożoga
Obrażenia: 2k4+2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 10% szans na uwolnienie Ognistej kuli (5 poziom)
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz półtoraręczny przenikania +1
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Miecz płomienny półtoraręczny
Obrażenia: 2k4+1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: 25% szans na zadanie 2k3 obrażeń od ognia
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej



Topory:

Topór bojowy
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 7
Opóźnienie: 7
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

IMG Toporek
Obrażenia: 1k6+1
Typ obrażeń: kłute (pociski)
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Samotna droga
Obrażenia: 1k10+2
TRAK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne: +1 do Kondycji
Waga: 10
Opóźnienie: 6
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej

Ostrze Świętującego
Obrażenia: 1k8+4
TRAK0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 5
Opóźnienie: 3
Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:37, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Aderpohaup




Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Post
Nicole Kidman Blowjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:30, 21 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Icewind Dale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin